Det är ingen vanlig dag, nej för det är min födelsedag, hurra hurra hurra!

19år!?
kommer ihåg när jag räknade ner från 14 veckor till min 18 års dag, tiden går fort, ett år kvar till 20, BOOM! hahah, ikväll blir det att släkten kommer hit & martina, hihi. Det blir go mat, tårta och lite annat! Toppen.

Igår va det ett jävla rännande i stan haha. åkte och sola med martina & natte först sedan rullade vi in till stan. Och jag fick köpt mig en enaxlad svart klänning, det skönaste silverhalsbandet och tippar till naglarna, och dom blev la sisådär, är inte riktigt klar med dom än. sedan mötte jag carro så drog vi till jobbet och där gick de la sådär. Men vi bestämde oss att när lönen kommer blir det afterwork öl & lite firande för mig med brudarna där. :)

Men nu ska jag städa (Y) & dricka kaffe!
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart i stan kan man köpa tippar och vad kostar de? Medföljer limm eller?

2010-02-16 @ 16:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0