Even the good can be a curse, it makes it hard to know which road to go


för sofia har varit ute och brummat bil, nööjd.

Det blev en snabb sväng på torget med mört sedan en go promenix i det kalla. Sedan blev det att vänta på att mamma skulle komma hem och då blev det att måla om naglarna och fixa dom lite smått duscha iigen haha för andra gången idag och sedan ut och brumma bil, jag är faktiskt duktig må jag säga! hahah.
nu ska jag göra lite te, för det börjar göra lite huurt i min hals. Sedan är det läggdax för att gå upp tidigt till skolan och att man pallar ute kvällen som väntar för jöösääfeen som blidde 18 år liten idag! grattis igen!

puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0