fit for fight iiigen. eller?!?!

fyfan, igår blev det änna en go utgång med jobbet, HEJA Provocie!
det jag är bäst på är att kröka bort alla mina pengar, men dock är problemet att hjärncellerna är gone nu med. haha kom ju fan inte hem igår nästan, vagnarna är ju helt cpstörda så det blev att; ööööh dööh kom hit med daj!! till en taxi så åkte jag hem till forslund och däcka där, fick mig 3 timmars sömn sedan blev det en lektion och jan-e behövde inte ens fråga varför man såg ut som man gjorde. haha gaah, så blev det en stadsshopping med älskling och vi träffade på Widing och käkade Subway med honom och så kom joel dit sedan. så nu ska jag duscha, äta, nana, fixa mig, kröka sedan äre uutgång, e man partyprisse så är man. lever livet i lyx fart just nu. haha
snart däckar jag, haha hej och hå ses i dimman ikväll! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0