Hon lever upp till sitt namn; partyprinsessan!

fredag: skola?! haha stan, sedan blev det dusch mat och sova i 50 minuter och så va det dax för party igen. kröka hemma med martina och carro sedan skjussade mamma in oss till stan och där träffade vi det goa föölket bland annat alääx, anna och co, de va en riktigt ball kväll igår må jag säga, jag e fan en riktigt partypingla efter att ha sovit 3 timmar under natten till fredag och sedan 50 minuter på eftermiddagen och så va man fit for fight igen och ett jävla röjj på dansgolvet. kom hem rullandes kl kvart i 6 imorse efter ett jävla vel med vagnarna med martina philip och sebban hahah sebban; cash is the king burger king! hahah sedan kom jag iaf hem efter jag hade gått i en jävla vattenpöl i tunneln som va 283264 meter hög och lång! så vaknade jag nu vid halv 4 elle rnåt så har jag mummsat pizza och snart ska jag på 20 års kalas hos gamlingen Richard! hihi. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0