I brought down the sky for you but all you did was shrug


det gick tookigt bra idag med körningen, så nu har jag verkligen kommit ut på vägen med bil fanskapet, hahaha ne fy va kul det är, så nu jävla ska det gå snabbt tills mitt körkort är i handen!
ännu en bra grej, vi fick sticka tidigare från jobbet idag igen så det va chill. då gick jag med louiie en liten sväng och sedan åkte jag hem så nuu sitter jag här. de va allt ja hade och säga för noow.
ne jag måste säga att mina galna hottentottar förgyller skoldagarna!

- Sofia, KOM UT! * Vill springa iväg, trampar med fötterna*
- Nej, sofia, RING!
HAHAHA, 

PUSSS

Kommentarer
Postat av: caroline

Hahahha ni kommer ALDRIG att släppa det :P hahah <3

2010-02-03 @ 22:29:12
URL: http://forslundpajunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0