I used to dream about, the life I’m living now

Love the life you live, live the life you love!
fläääääshit, hittade min balklänning idag. nööjd som satan. Det kommer ingen bild på den så ni får se mig när det väl är dax. hihi, sedan blev det en shopping runda i stan med mamma, vi köpte oss armband och jag hittade ett par svarta jeansleggings, en tunika med dragkjedja i nacken och ett vanligt linne då. mamma hitta en tunika och lite annat. sedan blev det middag på linné och därefter åkte vi och köpte skor, mascara och hårfärg till mig och henne! så nu va det fixat också. så nu ska jag hoppa in i duschen göra mig iordning lite inför kvällens utgång med jobbet och såvidare, så puss på er darlingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0