it's still runnin' in my veins

Snart var min dag över! tack för alla gratulationer. Man känner sig verkligen uppskattad på sin födelsedag! hihi, nu har släkten precis gått, så nu ska jag hämta mig en liten godis skål och smaska godis de sista timmarna på dagen. haha & jag är jääättenöjd med alla fina presenter jag fått idag! Min brors är nog ändå bäst, ska få en biljett till Pinks konsert på Ullevi i sommar om jag vill. <3 eller tatueringen, eller mobilen eller bara allt helt enkelt! :D haha

Men snart är det onsdag, en vanlig onsdag, mitten av veckan & endast 2 dagar kvar till fredagen då det smäller BOOM! festa med mina bästa partypinglor, ska bli skit kul, är riktigt laddad!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0