Löördag

lördag lördag lördag, sammanfattnig om min lördag som har gått väldigt fort.
Började med att jag & mamma åkte till torget så jag fick köpt mig en nalle & två rosa roser till min kusin. Därefter mötte jag upp carro och vi begav oss till jobbet. Vi va där Först?! av alla förutom wasse då, haha sedan blev det jöbb jöbb jöbb & det värsta jag någonsin varit med om inträffade idag, tack för att jag har mina tjorvar till jobbarkompisar. Näst sista timmen för dagen fick jag det konstigaste samtaler jag någonsin har fått eller kommer att få igen, skit hon skällde ut mig efter noter typ, och där brast det. Men sista timmen fick jag vara coach till tjejerna på mitt projekt och det va faktiskt ganska kul och det gick faktiskt väldigt bra den timmen.
Efter jobbet blev det kalas hos min sötaste lillkusin med mat, tjöt & tårta.

Louie kom upp till mig när jag hade kommit hem så hon kunde visa sin snygga tattoo som hon fick gjort idag och sedan åkte vi och köpte godis och tjötade. Så snart har jag skrivit ett av det tråkigaste blogg inlägget i min bloggs världshistoria typ? eller? hahah så ligger det till.


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0