& nu var det söndag iiigen

veckorna går med snabb fart men helgerna bara flyger förbi.
Igår blev det krök hos richard, de va planer att gå ut men bang på det, vid 12-1 rullar jag ut med mörten och tar en nattpromenad sedan kom jag hem efter att ha gått i 100 st 18317272 meter höga långa o breda vattenpölar och tjötar med min bror till jag vet inte riktigt när, sedan däckade jag på plats i min säng haha gott.
Nu är det söndag igen, dött som alltid, snön börjar försvinna (Y) Snart ska jag hoppa ner i ett bad och sedan stor städa mitt rum, det ser ju ut som 3dje världskriget föfan. med kläder glas flaskor osv. men detta fixar jag, haha fy va tråkigt. det blir att det lilla lugna idag och kurrera mig inför skolan denna veckans om jag måste sköta. haha hoppas ni har haft en go helg. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0