Spicegirls

Min onsdag såg ut såhär på ett ungefär:
Började med att duscha och fixa lite, åkte och mötte Carro, Natte & Andreas sedan åkte vi in till stan och hjälpte Carro att hitta sin balklänning och ja, vi fann den. Sjukt fin faktiskt! Nu får jag ta mig i kragen som sagt att fixa min klänning! höhö
Sedan vandrade vi lite för att fördriva tiden tills jag började jobba, jag fick köpt mig två ringar men dom är nog förstora så ska byta dom imon eller nåt. & så mötte vi Matilda så gick vi till jobbet och det va en jäääkla kul dag faktsikt, vi började som vanliga anställda nu är vi Provoice Spicegirls hahaha. Sjukt rolig dag, så nu är jag hemma igen och har fått i mig två mackor och lyssnar på lite mösiik änna! Ska la snart lägga mig eller nåt?! jag är ju faktiskt helt ledig imon så jag behöver ju in te sov än iallafall på ett tag! yeeeey! haha



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0