There's nothing left to say don't waste another day


kalashelg
Fredag; Firade Jöösääfeen som blev 18 år liten, hemma hos henne sedan rullade vi in till stan och hamnade på Parken. Det blev en galet rolig kväll med alla godingar som vi mingla, dansa och sjung med.
Lördag; DÖD sofia, men otroligt nöjd sofia utan någon voice kvar. Illa, haha. Det blev 50 årskalas hos grannarna, va inte meningen att jag skulle stanna så länge men vem säger nej till trevligt folk, god mat och vin. Dock inte jag, haha
Söndag; Dödare än dödast är jag idag, men nöjd ändå haha och rösten är tillbaka lite mer nu. Ska snart pallra mig till solariumet sedan ikväll blire kalasfika hos Forslundarna, efter det ska jag sova.
& ny mobil på ingång snart. min pallar ju inte trycket längre!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0