where ever you are


<3

torsdag, en dag kvar så är det helg iiigen. Tiden går änna fort. Nu är det inte långt kvar till bal & student heller och min födelsedag börjar närma sig smått och gott.
en lugn dag iskolan idag med mina mongolojder. Efter skolan blev det en sväng på torget där vi mötte upp älski och ejki oc jag fick köpt min degistivshoklad, STORT hjärta på den. & nu sitter jag och fryser som aldrig förr har hela vinter utrustningen på mig känns det som hahah, bara jag icke bli sjuk.
Snart ska jag och mami åka till moster och terra dom lite sedan ska jag övningsköra, så jag tar halkan med dig bella ;) hahaha om de ändå vore så bra :( vill göra ledsna miner med dig esabääl!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Bellis

Hahahaha din blogg i mitt hjärta! Gör halkan med mig! :( Kör hela natten & hela dagen & natten imorgon så vips så är du redo den 30 mars. Jag hejar på dig också, bara det hjälper dig halvvägs ;)

2010-02-11 @ 21:27:00
URL: http://izabelleholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0