We pop champagne cuz we got that dough

oonsdaagen är snart över lika så mina naglar, RIP.
lite så seg dag på jobbet idag fast det gick jäkla bra ändå. semester från skolan och övningkört, vad mer kan man göra? hihi nu har jag släängt i mig två mackor gottigott och så taggar vi alla för imorgonkväll, nu ska tydligen hela Provocie följa med ut på afterwork krök. Det började med att jag & hela dentally gänget skulle ta en öl nu imorgon då eftersom vi får lönen. Men det spred sig så fort så nu är alla coacher på och några från andra projekt så det blir nog inte queen kängre vi får ta ett större ställe, hahah. jaja. snart ska jag fanimej sova och imorgon blir det staden & lunch med mamma och på kvällen säger vi ; hejdimman!! :) hahah inte annas fel iallafall, utan de eju verkligen helenes fel. jaarrå. biiiibel inlägg. puss och kram ses på stan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0