When everything was passing by at the speed of light

Nu har jag pysslat lite inför imorgon, åååh det ska bli så kul.
Nu försöker jag finula ut det älski och dom har köpt till mig men det går verkligen inte bra. hahah får försöka med ett annat knep. jo jag vet, nu sätter vi oss alla ner i en gemensam minut och önskar; *kan det bli fredag nu, kan det bli fredag nu, kan det bli fredag nu!!* hahah. är snart klar med lite grejer som jag fått göra för hand för att min skrivare fungerar inte, hur lyckat kan det bli da? jaja, men jag är ju konstnär så jag fixade detta utan problem hahah.
Snart blir det låååång bad med goa ansiktsmasker och sånt skoj och så ska jag fila lite på mina naglar och greja. ha det goottit fölket!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0