you're all alooone, how feels it?

sköölää, va på "bio" med klassen på religions lektionen sedan blev de bamba, jag blev så määätt. asså omg! hahaha efter skolan gick jag och sola och då kom carro dit och vänta så snällt på mig så åkte vi till torget för att kolla den nya affären, och självklart kan man inte bara kolla utan man måste shoppa liiite ba iallafall så det blev ett jäättefint armband som envise carro va tvungen att betala för mig emot mina protester och en tröja som Jag fick betala själv. haha mongo sak må jag säga, hahah så nu ska jag ner och träna lite lugnt pga min jobbiga förkylning, sedan bler det ut och gå med min älskade blåbärsbjörn! och så ska jag kööra bil ikväll med morsan min!
PUSS
på er änna!


va hände med vårat hår? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0