100101

Första dagen på det nya året!
Nyår blev inte riiiktigt som planerat men det blev fett ball ändå! hahah.
Började med krök här hemma med louie, martina, richard och carro. Sedan skulle de bli kareokebar, men icke sa nicke, så jag och martina åkte till aleex palex där det var mer röööjj och det bev kareoke där istället haha så jag fick det jag hade längtar efter hela kvällen sjunga kareoke, haha najs naajs! hoppas ni andra hade goo nyår :) och mina sms kom inte fram till alla. De kom fram till typ 5 av 25, :/.  Men jag önskar gott nytt på er! :D

Idag har jag och mört inte gjort något mer än att sovit, ätit, kollat filmer, köpt godis, ätit, kollat filmer! haha kanonförsta dag, man mår ju som sagt som man förtjänar efter en grym kväll. snart ska jag fan sova helt sluuuut. och mätt efter allt man har slängt i sig idag! harreguud. haha gotttiit! god fortsättning på er alla. pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0