100110

Det finns en del falskhet i denna värld & den är närmre än man tror!
Lördagen i helhelt.
Mötte Martina så satte vi oss här hemma och krökade lite sedan tog vi sällskap med hennes syster in till stan där vi hamnade på Chez efter en kall liten promenad haha. Där va det lite små dött tills folket man kände började rulla in. Charlie, Smörgås och co va där och Andreas och folk från mölndal, Patrick och Fredrick va där så det blev trevligt! Vissa saker hade man velat ta bort ifrån kvällen om hade kunnat! När det blev lite sent drog jag och Martina till makkidonken och där träffade vi Patrick & Fredrick igen haha degiistiiiiiv! Sedan tog vi vagnen hem och bums i säng! Så det va la en go kväll.
Idag söndag, mår man lite som man förtjänar. Ska ner och träna senare ikväll tror jag opm jag orkar! haha och ut för att lämna lite kläder och tjöta med min älskade syster! pusspusspuss*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0