5 Januari 2010

Goodmorgon, idag fick jag mig liiite sovmorgon nu till halv 1. Annars har hela mitt lov gått ut på att stressa upp på morgonen och iväg någonstans, men idag va det inte så haha!
Idag är det exakt 6 veckor kvar tills jag fyller 19. Jag kommer ihåg det som om det vore igår när jag sprang runt i skolan och räknade ner från att det var 14 veckor kvar tills jag fyllde 18, tiden går så himle foort! Men idag ser min dag ut såhär på ett ungefär; deega som aldrig förr, duschen & så vidare till jobbet! Jag gillar't. Men ångesten börjar krypa fram här nu när det närmar sig skolstart nu på torsdag, jag vill inte jag vill inte jag vill inte! hahah, men ja ha en go tisdag alla i den vilda världen! pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0