det måste vara jobbigt att vara oförstående och efterbliven

ååh äntligen är mitt internett tillbaka!
( ska inte hoppas för mycket, kanske stängs av igen? )

igår var det skola på morgonen från 8.10 till 12.25 ungefär, vi satt och spelade "Obama och frölunda elev" haha (neger och president) i bamba gjorde bella min dag, "jag vill veta snusk,  jag ääälskar snusk, oj hej bambatant" hahaha sedan gick jag och solade med carrobarro. Så nu har jag inskaffat mig ett nytt solkort! lööööve
när jag kom hem blev jag så uttråkad av att inte sitta vid datorn så jag gick ner och träna ändå om det inte var inplanerat i schemat sedan glodde jag tv hela dagen. pratade med mamma om allt och ingenting och såvidare. Sedan pluggade jag lite körkorts teroi på kvällen.
Idag va det skolan som gällde från klockan 8 till 12.40, så nu kom jag hem från solning med carro. Ska snart göra kaffe till mig och mamma sedan träna en sväng sedan ut och köööööra med mamma, yeeey! :D sedan blir det promenad med två pinglor! härligt. pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0