Fredag Hi hU

Fredagen började med att jag aldriiig ville gå upp ur min säng! det var verkligen "jag vill inte jag vill inte jag vill inte" men efter mycket tjöt av min mor så kom jag upp. det blev lite flextid idag började 8.10 vi var väl där halv kanske? & väl inne i klassrummet blev jag rädd, Jan-e kan vara riktigt bitter ibland! Sedan va det låång väntan på våran sista lektion lektion.
När skolan var slut mötte jag Martina och jag följde med henne till tandläkaren sedan gick vi en sväng på torget och där träffade vi bellis och hannurt som gick runt som två blåbär. hihi. jag fick lämnat in mina lotter och snart ska jag skrapa mina nya en miljon? eller nee, två miljader hade varit bättre? =) Hihi.
Så kom jag hem och fick i mig mat då blev jag glader, och så tänkte jag gå ner och träna men väl nere i gymet så var det upptaget av Jeppe, så jag skulle komma tillbaka sen när han va klar. Gjorde jag det? nee. hahah Nu sitter jag här och döör av trötthet, men ska sminka till mig lite så jag ser piggare ut sedan ska jag träffa Maggan! Men alla pigga ha en fet partykväll. hihi pusspusspuss*


esabääl, tååfiia & hannurt


Kommentarer
Postat av: Bellis

Åh så tjusig bild! :D

2010-01-15 @ 18:49:14
URL: http://izabelleholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0