Get in line!

Jag vill sova boort resten av denna gråa månaden.
Idag är det söndag, fy va segt. Imorgn väntar ett besök på Fågeln med hanna sedan en lektion vid 13.40 och vid 17.30 börjar jobbet igen. Seeegt, jag vill inte jag vill inte jag vill inte! Ikväll kommer Johan Falk - Vapenbröder kl 21.00 då ska jag vara bänkad framför tv'n för att se min pudding! Innan det kanske jag ska fixa solkort och dra en solning och promenad?
Låg och tänkte hela natten på; Va fan ska man göra när man har tagit Studenten, okej men nehe man ska jobba. Men sen då? Alla kommer ha olika jobb och då måste man planera in när man ska träffas, nu är det bara och ringa eller få ett samtal om att man ska ses. Ens trygghet kommer försvinna som man nu har i skolan. Jag vill ta studenten men ändå inte. Jobba resten av livet låter inte så lockande faktiskt! Gaaalet, va tiden går fort. kommer ihåg när jag började 6an. Gaah va stor man kände sig då. Men nu är man för fan gamal. Igår va det exakt en månad kvar tills jag blir 19, jävla sket ålder! jaja. nog om mina tankar och åsikter för nu. haha annars hade jag skrivit en bilbel. pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0