Goda dagars magi. Back in the days, det var bättre förr!

illa illa. jag mådde som en gorilla. haha ne men jag mådde piss på jobbet så jag drog hem efter en halvtimme, fastnade en stund hos Louiie och sedan tajmade jag vagnen så jag var hemma vid 7. Fick i mig riktig mat som min far lagade åt mig sedan har jag bara suttit här vid datorn och filosoferat.

Allt börjar falla på plats. och det är jobbigt att inse vad som händer, har tagit detta innan. Snart är det studenten och där ska man stå på helt egna ben utan att kunna luta sig åt en eller en annan för att komma fram. det är lite skrämmande. men fan va skoj det ska bli ändå. Hittat massa butiksjobb i Norge på en nyöppnad Cubus butik som öppnar i juni och dom söker personal och däär kom jag in i bilden, frågan är vart man ska bo? jo där kom mamma in i bilden hon har en god vän som tydligen vars kille bor där så hon lever där 80% av sin vardag. Så där kanske min hemlöshet var borta. jaja kanske bara önskedrömmar men de ska uppfyllas! jag lääängtar nu. imorgon ska jag ringa iiih och försöka förstå norska. liite scary men det får gå! hihi.

Nu ska jag gurra ner mig under täcket och läsa min SOLO-tidning som kom hem idag. Nööjd Sofia och imorgon väntar skolan som börjar kl 12.55 brud i lyxpaket är jag må jag säga! och enligt patrick och daniella är jag ball. haha nu skriver jag en bibel känner jag. så här sätter jag punkt! pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0