Hero of war

åååh heej, jaa jag vet att ni har saknat mig, HI HI
Men nu är det såhär att Sofia är en väldigt upptagen kvinna må jag säga, haha ne men imorse blev det skolan vid 8.10 - 15.20 ungefär sedan hem snabbt och slänga i mig nåt käk sedan till jobbet, så nuuu vill jag bara hoppa ner i sängen och sova! Imorgon är det skola från 8.00 till 12.40 om jag minns rätt och inte drar en lie här nu! Sedan ska jag hem och träna sedan inte göööra någonting, tack gode gud du är på min sida ibland vare sig du vill eller inte haha! & jobbet gick bra dom två första timmarna, men sista timmen kan man ju stryka här då va. haha men men, mycket posetiv energi sprödlade på jobbet idag! Men nu har jag ej tid att sitta här mer utan nu ska jag ta bort mitt smink och vänta på att mina låtar ska bli nerladdade sedan stänga av den brummande datorn och sooova! jag gillar :) pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0