Hjärtat väljer blint

Men gooodmorgon, skönt med sovmorgon idag.
Nu sitter jag och dricker kaffe, ska snart ta mig en berocca - stay sharp and allert. hahah och ner mot gymmet det bär. Sedan hem och ta mig en goo dusch, höll på att svettas ihjäl i mitt rum i natt. Stängda fönster är ett måste nu när det är kallt, men nu börjar det bli varmare ute så då får fönsterna vara uppet inatt iaf. haha
igår blev det lång promenad med Maggan, prata om när vi kommer bli riktiga kärrings Brittan&Maggan om ett anatl år. haha sedan blev det fredags mys med mamma!
pusspusspuss*

Du såg exakt lika påkommen ut som du var.
Men ärligt talat det var skönt men ett dåligt svar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0