Hoppetossa

Monopol är så min grej. Så har vi Uno 3 & Gocart på spela.se. Jag kan min grej! Åhoo här sitter jag och erkänner att jag är spelnörd, men en sak mina vänner, jag spelar inte Farmville längre. (eller okej, inte lika mycket) hihi de ni jag är så himle bra! men nu är det såhär att jag är göö trött men ska spela liite, baara lite som en tummelisa sedan ska jag erkänna att jag ska hoppa i säng med ... den mysiska johan! hihi nej nej nej jag ska hoppa isäng och Sova! min humor är på topp!
Imorgon blire att träna på morgonen, sola och gå på ett ärende. sedan är det jobbet som kallar och imorgon hade jag tänkt att bli miljonär på att sälja tandborstar! så va säger ni? hejjar ni på mig? haha :D jaja, hej hå fröken blå & martina är en grävling! pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0