if you don't care put you hands in the air!

gaaaaaaaaah va trött jag är!
Kom knappt upp i morse, mamma fick köra mig till torget så jag kunde möta hanna sedan bar det av till skolan efter ett köp av kaffe, haha, där va det den tröökigaste lektionen på länge som varade i 2 timmar. Sedan blev det Religion med film och tillslut Svenska där vi kolla film också. Så nu är jag hemma igen. Trött som ett as sitter jag här och försöker hålla mig vaken, ska göra mig lite kaffe och sedan ner och träna. Sedan blir det att ta ett lååångt varmt bad & senare blir det mys i soffan med mina chilliostbågar! Godaste gud har skapat till människan haha. Så ligger det till. Men pusspusspuss* på er!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: HAHAHA! Japp att du märker det nu!; )

2010-01-14 @ 17:34:36
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0