Imorgon börjar ...

Imorgon börjar helvettet igen fast år 2010. Två timmars lektion från 8-10 sedan prov? hallå eller. och sist svenska lektion! Här försöker vi få våra elever att plågast så mycket som möjligt innan studenten.
Idag så har jag jobbat från 11-18.00 och det gick bättre än väntat men inte riiktigt så bra som jag vill att det ska gå, men det kommer väl. På lunchen gick jag, Martina & Matilda och käka på expresso house det va möömms! Efter jobbet kom min kära mor och hämtade oss så vi kom hem bekvämt, haha jag gillar't! Nu väntar jag på att duschen ska bli ledig så jag kan lägga mig i mitt efterlängtade bad. & fy faaan va kallt det är ute och det ska bli ännu kallare? världen börjar gå under sakta men säkert! haha. Hoppas ni haft en bra lillördag! pusspusspuss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0