Jag lääängtar..

Jag läängtar så mycket tills helgen, det tar på krafterna att vara iskolan, uuusch va jobbigt. haha ne men helgen är efterlängtad faktiskt. och det var faktiskt ganska kul att komma tillbaka till skolan för att träffa folk ja inte ens sett skymten av under lovet men iiicke för att sitta vid en skolbänk och försöka hänga med! haha
Men nu är iallafall första skoldagen över, började med vääärldens segaste lektion på 2 h, hade man varit effektiv som mig så hade den tagit slut på en halvtimme haha sedan blev det håltimme för vi bangade omprovstimmen i religion och sist men inte minst svenska med dan, och jag måste säga att jag har aldrig haft sådana här svenska lektioner i hela mitt liv sen vi fick dan, idag fick vi översätta "fejknorska" kan det bli mer än chill? hahah inte ens i lekis hade man det så här bra på svenska lektionerna! menmen, nu är jag hemma och ska dricka kaaaaffe för andra gången idag, för vårat elevcafé kanske inte kommer vara kvar så dom har inte öppnat det än. Efter min största kopp kaffe i världen ska jag och mamma åka och byta mina skor och så ska jag få köpt mig en ny mascara, har inte haft tid så nu krigar jag ut det sista haha men nu får det va slut på det. haha
& Alla vi som vill ha kvar brickorna i bamba på Frölundagymnasiet upp med en hand! *100000 händer uppe i luften*
men pusspusspuss* på er alla snyggosar där ute, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0