Joel Kinnaman

Hej alla glada!
Varit ute och promenerat med min blåbär i de för mig sviiinkalla vädret, medans Maggan & Cajjo hade värmen uppe hela tiden. Fy, hatar kyla för jag blir så degigt tråkig när jag fryser! Men men. När jag kom hem hade det gårr ungefär 35 minuter på Benknäckargänget - krossa dem så jag la mig under mitt varma tecke med chillibågar och cola. Gott som satan, snart kommer jag väl somna antar jag. Är så sjukt trött nuförtiden och nu är det på tiden att snön försvinner så vi kan få in lite vårkänsla i landet, så jag kan köpa mig mina nya vårkläder och slippa använda tjocka jackor! Jag läängtar. Men nu ska jag se slutet på filmen! pusspusspuss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0