OVÄRT!

Hej alla glada!
Jag gillade hannas kommentar; "Vi är inga badvakter så vi har ingen skyldighet att rädda någon som håller på att drunkna"
Jag; "hahaha så om någon drunknar säger ni; vi har ingen skyldighet att rädda dig!" hahaha, ja jag tyckte den va rolig!
men iallafall det gick baaaaaajs och åter baajs och gånger 1000000 bajs på jobbet idag! :) jag är ingen försöljare som ska puckla på folk någon skit som jag aldrig i hela mitt liv hade köpt själv! (hoppas ingen läser det som jag ska sälja till imorgon) höhö. ne men helt ärligt, det blir att fixa ett nytt CV och bomba runt här nu så jag får napp på något annat ställe där man inte får typ ångest för att gå dit! haha jaja hoppas ni har haft en go tisdag.
Imorgon är det jobbet igen som kallar faast kl 11-18, låååång jobbig dag framför sofias ansikte, jag vill inte jag vill inte, jag vill vara typ 10 år igen utan några krav och utan att ta ansvar för sitt egna liv, jag är iiiiinte riktigt redo för det stoor vilda jävla världen! jag vill leka med barbie dockor igen och kolla på disneydax och äta lördagsgodis med min mamma så som det var förr i tiden, men neeeh nu springer hela livet iväg och man kommer knapp i kapp för guds skull. Ibland känns det som om Djävulen håller i min hand må jag säga! men nu ska jag sluta bikta mig så ska ni få er en go låt jag sitter och lyssnar på nu för tillfället! hej svej!


pusspusspuss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0