Söööndag

gaah, 11 minus ute!
Lördag; Åkte till solhuset med martina så hon fick sola och bli lite brun. Träffade min saknade Esabääl och vi åkte till café vasa och tog oss en varm oboy och snackade lite skit om denna johaan, haha nobody knows who he is, hahaha! det va trevligt, sedan pkte vi förbi wiktoria och carolina och hälsade på dom i kylan! Frös ju tårna av oss. Sedan va det dax att åka hem och värma sig så det blev Batman & Spiderman filmer för mig! helt gaalet aldrig riktigt gillat dom men nu ska jag låna spiderman 2 av mört, hiih har fått Martiina syndrom så det skriker om det;P
Söndag; jaa du vad ska man hitta på idag, ja det är 11 minus det finns inte så mycket mer än att kurra ner sig och typ glo film, haha. Och jag har skit svårt att sova, ogilla! Men men
Om 4 dagar börjar skolan? alleredan, jag har inte gjort annat än jobba, festa & stressa under lovet haha är det för att man blir äldre och inte hinner koppla av! haha , ha en gosig söndag, pusspusspuss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0