this is how we do it. men nu behövs det sömn

Kanoonhelg
men det borde finnas mer timmar på dygnet så man hinner sova nångång.
fredags blev det party all night loong. så fick jag sovit kanske 3 timmar sedan va det dax att åka till alingsås där det va 25 årskalas för min kusins fästman. så det blev ett litet överrasknings party där hos hans föräldrar, haha. och jävla tåg fanskap. hahaha efter mycket om och men så kom vi på tåget som va 55 minuter försenat, haha men men så äär det. så det blev inte sådär massa sömna lördag till idag heller, så nu håller jag på att kolappsa efter att ha suttit på jobbet i 6 timmar. jaja, ska snart hoppa ner i ett bad sedan ska jag sova! punkt. haha
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0