Va händer där liksom?

Lööördag gott folk, va händer denna lördag? det är det ingen som vet! :D
Idag fick jag soova ut liite iallafall, och nu har jag varit suverän och dammat städat och plockat undan allt i rummet typ! Så nu är det rent och snyggt igen! & härligt väder är det också solen skiner alla är glada sitter viden barbänk och knäcker en cider, gillar't haha ne men ja.
Igår så blev det chillkväll hos Erika med Martina, vi mumsa godis, satt och tjöta, kollade massa bilder och skrattade haha sedan ringde min bästaste lilla tjockling Figge och så träffade vi honom och Nima en sväng i det kalla. Sen blev det så kallt att vi gick hem till Erika igen och satt där nån timme till, sen åkte jag och mört hem!
Idag är det verkligen ett mysterium om vad man ska göra det verkar vara livat i stan ikväll igen så man får see! men pusspusspuss* på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0