3 idioter i en stuga med alkohol, då kan allt hända!

Sammanfattning:
Det blir en kort sådan annars är jag tvungen att skriva en hel premunations serie.
Söndag, roadtripp mot gullholmen galen musik på färden i rödafaran. packade upp och knäckte första cidern. Grillning och vi brände nästan ner huset, bilder kommmer från banden med vitlöksbröd två idioter och ett tjutande brandlarm.

måndag: deeg som satan fixade upp litet krök och roade oss.
tisdag; gaalen fest efter resturang, tööömde allt vi hade med osss och det slutade bara på ett sätt, filmer finns på den galna kvällen. spöken finns det gott om.

onsdag; jääävligt lugn dag med grill i gott tempo utan pipande brandlarm osv men fortfarande spöken med. & även minigolf där den bästa bruttan vann (a) "vilken klubba ska man ha då?" , "det handlar om känslan" & ja jag vann, hahah.

torsdag; möörten fyllde år och vi fixade även en godbulle med ljus och bobsaft med kuksugrör! därefter åkte vi hem efter ha stått och panatat alla jävla burkar inne i den lilla butiken. Gaaalna dagar med dom bästa! taack.


Igår var det ingen vanlig dag för det var älsklingens födelsedag! hurraaa hurrraa hurrraaa!!
När jag kom hem igår, var det bara att packa upp skiten och börja tvätta, men sedan kom martina på besök så det blev trevligt trotts all tvätt. hahah nu ska jag snart gå ner till bilskolan, hörs senare!
PUSSSSSSSSSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0