Been there, done that, messed around, i'm having fun don't put me down.

Fredag; sola utomhus för en gång skull

Godmorgon darlings, ska snart skutta ner till bilskolan för att gå Risk ettan. Kanske på tiden att man gör det? höhö. Sedan blir jag upp hämtad av Cajjo & Mört så ska vi hem till Cajjo och lägga oss och steka lite. gott.

Igår blev det en låång dag i stan, fick med mig en bikini topp, ett vanligt linne och en liten bok typ för att sätta in bilder. Det blev lunch i stan och sedan hem till Cajjo och när Ejken kom åkte vi och köpte mat sedan blev det till att sitta och tjöta och åka hemmåt. Martina fick även testa att köra lite bil och fy skam va det ju absolut inte! :D

Nu ska jag dricka kaffe och göra mig iordning. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0