I wanna bom bang bang with your body yao

Torsdag; det kändes som att det aldrig skulle ta slut

Har övningskört från 8 till 10 imorse. Sedan åkte jag och mami för att sola osv därefter ringde Cajjo så kom hon och hämta mig för att åka på lite ärenden. Har städat sedan klockan 4 typ och blev färdig nyss, allstå i 5 timmar har jag hållt på och fått damp på allt inne i rummet, men nu ser det helt okej ut. Ordnat i alla hyllor så det ser snygg och prydligt ut. Men dock inte värt 5 timmar, hahah kändes som det aldrig skulle ta slut. men nu väntar jag på att duschen ska bli ledig snart och sedan göra lunch till jobbet imorgon och därefter typ däääcka! Trött som ett as.

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0