Ibland är molnen så mörka att solen inte hittar fram

Fredag; ljuva fredag med regn?

Tisdag; var vi på Ullared, harre jädrans vad folk det finns. & kundvagnar kan vara farliga. Men vi hittade massa bra saker inne på ullared och även lite på utsidan som hörlurar till ipod osv. Så jag va gö nöjd! På kvällen blev det stek hemma hos Carro.

Onsdag; Blev det träning för mig och mamma, övningskörning i möndal och så köpte vi filmer så vi åkte hem och kollade på Snabba cash och jag tyckte den va bra, nu vill jag se uppföljaren också. hahah

Torsdag; regn regn regn, det blev stor städa rummet sedan hyra film med martina, det var dom två segaste filmerna, ena skulle vara en skräck men icke sa nicke. andra skulle vara den bästa efter "this is england" men nej, det blev en porr film typ? hahaha inte lyckat!

Idag så ska jag och mamma åka och träna strax, sedan blir det köpa solkort på älskade solhuset, för att få tillbaka sin bränna man hade under hösten, vintern och våren hahah. och ikväll blir det ner till Bella med martina, Carro, Natalie & Hanna. Ska li mycket mysigt. Har saknat mina gamla klasskompisar så inibomben!

Nu ska jag slänga på mig träningskläderna och regnställ typ? haha
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0