Ne nu jävlar!

Lördag; har man blivit kärring?

Igår blev det utgång med dem bästa wohow! Blev taco kväll hos ejken sedan trädgårn och en jävla massa kö. Men skoj var det, men ändå lite halv knasig kväll. Har man börjat växa ifrån röjställerna och blivit kärring? eller var det bara inte rätt stämning, hmm? en svår fråga!

Idag fick jag sova ut iallafall hur gött som hellst, suttit och bara tagit det lungt i solen några minuter åt gången, helvette vad varmt det är! hahah doog när jag vaknade för solen ligger på precis mot mitt rum så det är ju 800 grader här inne, du kan lite på mig (8) hahah ne nu ska jag döööscha äta lite och boomba musik! köössar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0