Trollhår & kaffe

Fredag; Godmorgon godmorgon höör fåglar sjunga glatt

jaha och så var man vaken igen, 4 timmars sömn och snart dega iväg mot sista arbetsdagen innan semestern, visst är det skönt att höra semester och man blir happy av "sista arbetsdagen" ?! :D sitter och finnular och undrar om man ska slänga iväg ett sms till älsklingen och väcka hennne, dåren carro vaknar ju av sig själv. så henne kunde man inte jävlas med inte, hahah. meen jaa höörröö  ni, hahaha shit va trött jag ääär. ska ta mig en cigg och fixa mitt trollhår! höhöhö. pöössss

Kommentarer
Postat av: cajjo

Hahahhaha klart jag fick ju vara beredd när man vet att du skall jobba! <3

2010-07-16 @ 13:28:22
URL: http://forslundpajunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0