Det ända man ser . . .

är alla polishelikoptrar som susar omkring i luften.
först var det skottlossning, sedan mordbrand därefter stenkastning mot polisen och nu är det nåt annat knas som har skett, va är detta förnåt? och man ska känna sig lugn i detta samhället? jamenvisst, en vacker dag går man inte runt och säger "jag har köpt nya skor/kläder, vill du se?" utan "kolla mitt nya skotthål/knivskurning jag har i armen/benet/magen, vill du se?" det är för jävligt.

har iallafall kollat film och försökt koppla bort helikopterns ljud dock misslyckades det men filmen var bra, det blev "all about steve" väldigt söt film faktiskt, hahah snart blir det läggdax för imorgon blir det ett besök på gymmet som jag inte varit i på 2 veckor typ? illa hahah! jaja godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0