I'm not standing where you left me

Torsdag; fyra veckor sedan vi tog studenten, hej & hå va tiden går!

Igår blev det roaadtripp med gubbsen i Opeln, hahah mycket vackert. Blev att hitta vägen till storaholm och en mcflurry glass, "REA på Mcdonalds" hahah & satte oss vid ramberget. Sedan åkte vi hem och spela basket och king tills andreas sköt upp bollen på taket. mycket bra gjort där ja. & därefter blev det fight mitt i kortspelet. hahah sedan nanade cajjo över här för att hon är så snäll så hon körde mig imorse till stora holm där jag gjorde halkan och fick köra min C30, *glad tjej* sedan lite käk med cajjo efter det och en snabbis till mammas jobb, sedan hämtade vi martina och köpte jordgubbar och satte oss vid havet. perfekt avslut på en skön dag. Nu ska jag snart gå och lägga mig, sedan tagga för midsommar, eller? är det ens nåt att tagga för. haha mer till god mat sedan krök i Floda! PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0