Is it hot in here or is it just me? höhö

Tisdag; Det är varmt idag, väldigt varmt!

Igår blev det inte så mycket jobb, vi var förmånga så vi frivilliga fick gå som ville. Så det blev fika på Avenyn med några av gänget från jobbet. Sedan tog jag martina & carro oss en go promenad inne i stan och satte oss vid hamnen en sväng.

Idag har det varit varmt, var och träna med carro förut och nej inte okej att ha typ 40 grader inne i ett gym. Sedan blev de 10 min solarium och promenadet & kafécooler. Så nu har det varit en väälförtjänt dusch och snurrat runt och letat efter lite grejer & ska sätta mig på balkongen igen och ta mig nåt kallt att dricka. Senare blir det nog jobb? eller? hahah PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0