Just don't give up

Tisdag; sjuk sjuk sjuk, nääär ska man bli frisk?

Varit en sväng på arbetsförmedlingen idag med mamma, lika bra att skriva in sig så det är gjort. Sedan köpt blomkrukor till min och min brors krusbärsplantor. Ska snart försöka få i mig lite mat, det stramar änna förmycket i halsen uuusch och fy! jag vill bli frisk, jag vill inte bli gammal, jag vill tillbaka till studentdagen & jag vill att det ska bli varmare så man kan ta sig ett dopp i det blå och få lite sommarbrunfärg! Tagggad till 1000 tills på fredag! yeey yeey yeey, *bli frisk, bli frisk, bli frisk*  ska gotta ner mig i en kopp kaffe och ett skönt samtal med mamma igen!
Hon är verkligen världens bästa mamma!
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0