Rock n' roll

Tisdag; kan du hålla denna?!

Skoolan med babe i förmiddags för att hämta betygen mitt i regnet, regnguden ville straffa mig?! hahah åkte till arbetstjosan, jag & martina satt som 2 jävvla frågetecken haha helt crazy. träffade min kära bellabus mfl där med hahah nya hangaround stället eller? hahah sedan blev det jobbet osv osv, och skoj på spårvagnen med cajjo och kontrollanterna. "kan du hålla denna" (sofia mitt i letandet efter spårvagnskortet & paniken) sedan var muggen spårlöst försvunnen hahah men hittade den senare i papperskorgen. och "ta ner fötterna rån sätet, tänk om du har vita byxor på dig" jag; " jag använder inte vita byxor, gillar det inte" han; ehm okej?!?! (verkligen "vem bryr sig min")  hahaha ja det var min dag de ja, godnatt och sov gott. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0