We are young, we run free, we don't sleep, we'll be alright!

Måndag: Ny vecka nytt ös ännu en dag medvetslös!

Godmorgon eller förmiddag för mig, varit och kör bil med bilskolan sedan klockan 8 imorse till 10 typ. Ja, jag vet jag är sjuuukt duktigt. hihi nee men aa halkan är bokad (Y) tjohej va det ska gå. Denna veckan blir sig gaaanska lik förutom att det är bröllop på G och jag ska fixa frisyren på bruden jag äran jag har fått av mig käre kusin. Hoppas hon blir nöjd, ska öva denna veckan så jag blir gryyym typ!? Ska käka nåt nu och sedan typ deega järnet, sovit 3 timmar i natt, inte så dundertrött än så länge. Sedan följa med babe till ännu ett fatta noll möte på Abf. Det låter kul. ikväll blir det jobb! ja där har ni hela min måndag, nöjda? intressant? eller ?!

PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0