You are wrong, understand that!

Söndag; mycket ös & för lite sömn!

Igår blev det att åka in till staden med Martina & Carro för lite ärenden i stormen, sedan var det bara att åka hem och duscha och äta för att åka och hämta Esabääl och åka mot SP3C's brakfest. Där blev det ingen alkohol för mig om inte en öl räknas haha och sedan åkte vi hem med mami som kom och hämtade oss. Somnade nästan mitt uppe i all godisätning! då är man ju nog lagomt trött.

Idag blev det att sova till halv 12 typ ville sova mycket mer men åkte i väg och solade med mört och cajjo, så nu har jag varit hemma och käkat och brytit av alla mina naglar, hej då i gonna miss you guys hahah, så nu har jag tunna rosa naglar dom kommer bli dead and gone snart med. Men fastnade med min SOLO tidning så nu ska jag skutta in i duschen och ikväll blir det film med göbbsen! Ha det gott haj

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0