Beställt och klar!


Detta beställde jag inatt så jag får hem det om en vecka typ. Idag ska jag beställa min studentklänning och lite till. lööööve it. ja må vara vrååål förkyld men shoppa kan man göra dygnet runt. hahaha jag har haft en tooppen helg, den har varit helt mongo och man visste aldrig vad som skulle dyka upp. hahah fy va sköönt. imorgon startar en ny vecka, nya krafter? nya händelser! idag kommer Johanfalk filmen också, då bänkar vi oss framför tv'n. ska åka och köpa dipp så jag har till mina grönsaker ikväll. muummmaa!! :D

helgens bästa citat:

1.Vakten: får jag se leg på er tjejer?!
Jag: men vi ska ju bara äta?!
Vakten: men det är 20 här!
Jag: VA?! måste man vara 20 för att käka?!

2. Killarna: är det hennes pojkvän eller?
Jag: neeejneeej hur kan ni tro det?! :D
Killarna: eeehm kolla bakom dig!
Jag: hehe ojj eller asså nee hur ska jag veta?! hahah

3. Jag: martina vem är han, jag känner igen honom?!
Martina: jag vet inte du har la legat med honom?!
Jag: jaha okej aa jag måste nog ha legat med honom!!
Radom killar: eehm :O hahaha

sofia&martina skämt. bli inte lessna om ni inte fattar skämten!
hahaha!
PUSS

Kommentarer
Postat av: REJJAN

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahhahahahahaHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA

2010-03-21 @ 13:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0