Det här är svårt att förklara, kanske inte bara en vanlig text om min vardag!

du läser, jag skriver, du vill veta, jag försöker förklara.



ååååååh där blev det en luring, hihi. sköölään idag då, solat & snurrat runt lite på torget för att hitta nya nagel filar, och jag hittade det, träffade även på jonäthän och mellan när jag gick i min ensamhet till vagnen. hahaha nu har jag pysslat med mina naglar så nu är det färdiga, jag o mamma har haft disco här hemma och käkat, nu ska jag hoppa in i duschen sedan skutta ner i bilen för att övningsköra och ska även hämta upp martina & erika sedan ner till carro där vi kommer tillbringa våran LUGNA filmkväll UTAN alkohol. hahahahaha gaaah va trött ja är. jajajaj nu ska jag inte sittta här och inte göra någon nytta. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0