Det ska va gött å leva, annars kan det kvitta

Onsdag; Semester idag igen, absolut ingenting stämmer idag. Ingen skolan, ska ej övningsköra och inget jobb som ropar på mig! Det känns för jävla gott när man inte mår kalasbra.

Cigg & redbull sitter fint idag & extacy hade inte varit fel för att komma igång lite hahah, seg som fan. Somsagt ingen skola eller nåt speciellt idag. Men det som står på schemat för idag är att stor städa mitt rum, det kan behövas?! Har även planerat om hela mitt rum så snart blir det renovering som står överst på listan, som måla om till svart ist för brunt fixa min nya lilla dator som kommer passa perfekt. Men man får ta en sak i taget, så nu ska jag städa iallafall.

Jag har även tränat en sväng idag och ätit en god frukost som man aldrig annars hinner att fixa och sedan ska jag slänga på mig mina rosagummistövlar ut i regnet för att åka och sola och kanske ta mig en titt på torget och se om jag hittar något nytt till min garderob. Och jag får ju inte glömma det roligaste av allt; att plugga! :( måste komma igång fort som satan med min körkortsteori, för jag ligger redan sjukt mycket efter om man jämför med hur fort jag utvecklar min körning. Ne nu blev det för mycket skrivande. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0