Do you spend your days counting the hours you're awake?

Knees are weak, hands are shaking, I can't breathe

Måndag, ny vecka, nya tag?!
När verkligheten kommer ikapp ångrar man allt man inte gjorde som kunde få det bättre och allt man gjorde som fick det sluta typ... hmm .. såhär?! gaaaaah, it's not my time right now!
Min måååndag började iallafall trött som fan, ner och träna, tjöta med mamma, nu har jag duschat och ska äta frukost sedan göra mig iordning för att träffa märt och sedan åka och sola, sedan blir det skola och efter det åka till stan sedan jobba?! vart tog mitt liv vägen?! inte är det här just nu iallafall! negatiiiiv negatiiiv, men det får man lov att vara ibland?! eller?! jaja, hej då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0